RSS

Mama.. saya dah nak masuk 6 bulan dalam perut mama… =)

11 Mar

Alhamdulillah..

Usia kandungan hampir mencecah 24 minggu.. Anak mama dalam perut ni asik main guling2 je kat dlm.. Ntah ape yang dia buat agaknye.. hehe.. Tapi mama seronok. Aktif anak mama ni bergerak. Sekali sekala terasa perut mengeras. Tu sbb anak mama ni aktif sgtla tu.. Suke main tendang2 waktu mama nk tido.. nakal syg mama ni.. hehe.. Papa dia selalu pesan jgn nakal2 kat dalam tu..hehe.. comel bile papa ckp mcmtu sambil usap perut mama..

Semoga anak mama sentiasa sihat kat dalam perut mama. Semoga anak mama jadi anak yang baik dan soleh. Semoga anak mama xsusahkan mama bile nk kuar nnti..

Mama n papa syg awk sgt2!!

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on March 11, 2013 in LoVe U & mE

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: