About Me and My Wonderful Life

I’m a simple girl.. Always love to think and solve problems with my simplest way.. 

That is ME..<3

Aku kadangkala boleh jadik seorang yang talkative and sometimes aku leh jadik seorang yang pendiam. Semua tu bergantung pada situation. Orang yang mengenali aku pernah berkata aku seorang yang berhati lembut.. Errrmmm.. ye, aku mmg seorang yang berhati lembut. Tapi kalau dah ade orang yang menyakiti aku, hati aku secara otomatiknye akan berubah mnjadi keras..

Dan ade insan-insan yang tersayang mengatakan aku seorang yang degil.. Mmg aku akan bersikap degil bile aku rasa perkara yang aku wat adalah perkara yang betul..

Tp walau siapa dan bagaimanapun aku, aku suka make friends dgn semua orang. Aku senang bergaul dengan semua orang and aku tau ramai yang suke berkawan dengan aku.. Hikhik.. Even orang tu wat masalah kat aku skali pun, dia tetap and masih kawan aku selagi dia juga menganggap yang aku ni kawan dia..

Aku tak kisah orang nk cakap ape pasal aku sebab yang penting aku tau ape yang aku wat dan orang lain have no right to interrupt.. Isn’t? Yup..! No One.. The most important Thing, i will never change myself. I will be always like this as along as for good reason.. and i’m very happy to be surrounded by the people who are really care n love me…

This blog is a part of my life story.. and i will share all the moment i had with all… Hope all of u will enjos by read it… I’ll make sure to always been update. 

Leave a comment